انگلبرشت
ترجمه پیمان پوررجب


ارسال ایمیل در مقیاس بزرگ از نظر فنی یک تلاش چالش برانگیز است، به همین دلیل است که اکثر مشاغل به جای تلاش برای انجام این کار به تنهایی به یک ارائه دهنده خدمات ایمیل مراجعه می‌کنند تا از طرف خود پیام‌ها را تحویل دهند.

مهم است که شهرت دامنه فرستنده هر دو ارائه دهنده خدمات ایمیل و فرستنده تا حد امکان مثبت باشد، برای اطمینان از دریافت دامنه‌های ایمیل و اعتماد سرور و پذیرش محتوا. این بیشتر به سازمان‌های نظارت بر هرزنامه مربوط می‌شود که می‌خواهند از گیرندگان ایمیل در برابر هرزنامه محافظت کنند، محتوایی که مرتبط نیست یا حتی بدتر از آن مضر است، مانند مورد ایمیل‌های فیشینگ.

بنابراین، سازمان‌ها باید در یک ارائه دهنده معتبر به دنبال چه چیزی باشند؟

در اینجا پنج مورد وجود دارد که یک ارائه دهنده خدمات ایمیل متوسط را از یک ارائه دهنده خوب متمایز می‌کند:


داشتن شهرت به عنوان یک ارائه دهنده ایمیل قابل اعتماد

هنگامی که شهرت دامنه فرستنده ارائه دهنده خدمات ایمیل بالاتر از یک آستانه خاص باشد، سطحی از اعتماد وجود دارد به این معنی که دامنه‌های ایمیل دریافت کننده ایمیل تقریباً تمام ایمیل‌های ارائه دهنده را می‌پذیرند. این به طور کلی بدون توجه به ایراداتی که دامنه فرستنده ممکن است داشته باشد اتفاق می افتد.


داشتن افراد مناسب در صورت بروز مشکل

یک ارائه‌دهنده معتبر باید منابع اختصاصی داشته باشد که به طور مداوم بر تحویل، عملکرد شهرت فرستنده و شاخص‌های عملکرد کلیدی که برای موفقیت حیاتی هستند نظارت می‌کنند. سازمان‌های نظارت بر هرزنامه به ندرت شما را از لیست‌های سیاه مطلع می‌کنند که تعیین علت مشکل را دشوار می‌کند. منابع اختصاصی ارائه دهنده خدمات ایمیل پیشرو قادر به شناسایی و مدیریت هر مشکلی هستند.


داشتن روابط صنعتی مهم است

برای مدیریت مؤثر تحویل ایمیل‌ها در مقیاس، اگر ارائه دهنده خدمات ایمیل شما با ارائه‌دهندگان خدمات اینترنتی مرتبط باشد و همچنین مدیران دامنه‌های ایمیل بزرگ، معمولاً زمانی که مشتری ارائه دهنده خدمات ایمیل هستند، روابط داشته باشد، بسیار به شما سود می‌رساند.


بینش داده و زیرساخت‌های مقیاس شده، تحویل را افزایش می‌دهد

یک ارائه دهنده خدمات ایمیل با مدیریت خوب باید مکانیسم‌های امتیازدهی داخلی خود را داشته باشد تا گیرندگان را بر اساس تعامل کل‌نگر طبقه‌بندی کند و سپس این دسته‌های مختلف گیرندگان درگیر را در IP های مناسب گروه‌بندی کند تا اطمینان حاصل شود که گیرندگان بسیار درگیر ابتدا نامه‌های خود را دریافت می‌کنند. به طور مداوم، در حالی که داده‌های بد، تحویل خوب را خراب نمی‌کنند. به عبارت دیگر، تعادل استراتژیک محتوا و مخاطبین مختلف در طیف وسیعی از IP ها، تحویل ایمیل را یکسان می‌کند، به طوری که اگر یک آدرس IP علامت گذاری شده باشد، آدرس‌های IP دیگر همچنان قادر به ارائه ایمیل هستند، این به عنوان ترکیب ایمیل شناخته می‌شود.


سازمان‌ها باید به دنبال یک ارائه دهنده خدمات ایمیل مقیاس شده باشند که دارای صدها آدرس IP باشد که به طور فعال و استراتژیک مدیریت می‌شوند.

معکوس ترکیب ایمیل زمانی مناسب است که مخاطبین بسیار درگیر و نرخ شکایت پایینی داشته باشید. اکثر ارائه دهنده خدمات ایمیل‌های پیشرو آدرس‌های IP اختصاصی را ارائه می‌دهند که عملکرد را فقط به داده‌ها، محتوا و عادت‌های ارسال شما جدا می‌کند. این به ویژه برای ایمیل‌های تراکنشی مفید است که برای ارسال OTP، نامه‌های تأیید حساب، فاکتورها و موارد مشابه استفاده می‌شود.


تعهد به پشتیبانی خدمات همه چیز را سریع‌تر می‌کند

در دسترس بودن، دانش، تجربه، تخصص و تعهد بسیار مهم هستند. این‌ها ویژگی‌های ارائه دهنده خدمات ایمیل‌های پیشرو است که خود را به عنوان مشاوران و شرکای مورد اعتماد قرار می‌دهند. نه تنها به درخواست‌های پشتیبانی سریع‌تر رسیدگی می‌شود، بلکه استراتژی شما نیز بهبود می‌یابد. وجود کارشناسان در دسترس به شما کمک می‌کند استراتژی بهتری ارائه دهید و به شما کمک می‌کند که سریعتر ان را اجرا کنید.

اگر از ارائه‌دهنده خدمات احتمالی خود بپرسید که آیا موارد فوق را در اختیار دارند، اطمینان حاصل می‌کند که یک ارائه دهنده خدمات ایمیل پیشرو را انتخاب می‌کنید و احتمال علامت‌گذاری ایمیل‌های شما به عنوان هرزنامه یا حتی بدتر از آن قرار­گرفتن در لیست سیاه توسط سازمان‌های نظارتی را به حداقل می‌رساند. انتخاب ارائه‌دهنده‌ای که با این پنج معیار مطابقت داشته باشد، می‌تواند به شما در تلاش برای موفقیت در بازاریابی ایمیلی کمک کند.